Zamówienia złożone w dni robocze i opłacone do godziny 14:00
wysyłamy tego samego dnia
PRODUKTY Z GWARANCJĄ SPRZEDAWCY:
W przypadku reklamowania produktu posiadającego gwarancję naszej firmy, przed reklamowaniem towaru prosimy o wcześniejszy kontakt z naszymi specjalistami w dni robocze pod numerem Pokaż numer w godzinach od 9 do 17. Częstym powodem nieprawidłowego działania sprzętu jest błąd w konfiguracji oprogramowania lub komputera, niekiedy niezamierzona instalacja błędnego sterownika lub nieprawidłowa jego obsługa. Gdy nieodzowna okaże się jednak wysyłka produktu do serwisu, zgłoszenia można dokonać na dwa sposoby:
Po otrzymaniu numeru zgłoszenia reklamacyjnego produkt należy odesłać dowolnym spedytorem lub za pośrednictwem poczty polskiej, w opakowaniu gwarantującym jego bezpieczny transport (karton, styropiany, folie antystatyczne). Zwrot naprawionego produktu dokonywany jest na nasz koszt. Na opakowaniu prosimy o umieszczenie numeru reklamacji RMA uzyskany podczas procesu rejestracji zgłoszenia.
Adres serwisu to:
Mogado Sp. z o.o. – serwis Ataniej.pl
ul. Okulickiego 26
05-500 Piaseczno
Przesyłki prosimy oznaczać napisem „OSTROŻNIE KRUCHE”
Gwarancją nie są objęte:
Po otrzymaniu reklamowanego towaru nasz serwis przystąpi do procedury weryfikacji oraz realizacji zgłoszenia. Weryfikacja będzie polegała na sprawdzeniu zasadności reklamacji oraz wykluczeniu działania czynników zewnętrznych, które mogły spowodować uszkodzenie. Do takich czynników należą między innymi: zalania, przepięcia, inne uszkodzenia mechaniczne związane z uderzeniem lub przecięciem. Wszystkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni w przypadku klienta będącego jedocześnie Konsumentem. W sytuacjach wymagających dostarczenia brakujących danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani o konieczności ich uzupełnienia.
Poprzez realizację reklamacji rozumie się, naprawę na miejscu lub odesłanie reklamowanego towaru do autoryzowanego serwisu producenta. Serwis sprawdzając możliwości technicznie podejmie decyzję czy naprawa reklamowanego towaru jest możliwa do wykonania. W przypadku braku możliwości naprawy zostanie zaproponowany sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach lub nastąpi zwrot zapłaconej ceny.
REKLAMACJE (dla zakupów dokonanych od 01.01.2023)
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta, Konsument, a także przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, którego zakup nie ma charakteru zawodowego w przypadku stwierdzenia, w ciągu 24 miesięcy od dnia otrzymania produktu, wady zamówionego towaru może w tym okresie skorzystać z uprawnień z tytułu niezgodności towaru z umową lub skorzystać z tytułu przysługującej mu gwarancji. W przypadku gdy Kupującym jest przedsiębiorca rękojmia jest wyłączona w zakresie dopuszczalnym przez prawo - strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego z tytułu rękojmi za niezgodność towaru z umową, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Wyłączenie rękojmi nie dotyczy przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, których zakup nie miał charakteru zawodowego.
W przypadku reklamacji konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta zastosowanie ma ustawa o prawach konsumenta, a w przypadku reklamacji przedsiębiorcy Kodeks Cywilny.
Adres serwisu to:
Mogado Sp. z o.o. – serwis Ataniej.pl
ul. Okulickiego 26
05-500 Piaseczno
Przesyłki prosimy oznaczać napisem „OSTROŻNIE KRUCHE”
Do przesyłki prosimy załączyć:
Przykładowy formularz reklamacyjny dostępny jest tutaj.
Istnieje możliwość wcześniejszego kontaktu z naszymi specjalistami:
Po otrzymaniu reklamowanego towaru nasz serwis przystąpi do procedury weryfikacji oraz realizacji zgłoszenia. Weryfikacja będzie polegała na sprawdzeniu zasadności reklamacji oraz wykluczeniu działania czynników zewnętrznych, które mogły spowodować uszkodzenie. Do takich czynników należą między innymi: zalania, przepięcia, inne uszkodzenia mechaniczne związane z uderzeniem lub przecięciem. Wszystkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni w przypadku klienta będącego jedocześnie Konsumentem. W sytuacjach wymagających dostarczenia brakujących danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani o konieczności ich uzupełnienia.
Poprzez realizację reklamacji rozumie się, naprawę na miejscu lub odesłanie reklamowanego towaru do autoryzowanego serwisu producenta. Serwis sprawdzając możliwości technicznie podejmie decyzję czy naprawa reklamowanego towaru jest możliwa do wykonania. W przypadku braku możliwości naprawy zostanie zaproponowany sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach lub nastąpi zwrot zapłaconej ceny.
Postanowienia dotyczące Konsumenta zawarte w tym punkcie, od dnia 1.01.2021 roku stosuje się również do Przedsiębiorcy-Konsumenta.
REKLAMACJE (dla zakupów dokonanych do 31.12.2022)
Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta (http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20140000827) Konsument w przypadku stwierdzenia, w ciągu 24 miesięcy od dnia otrzymania produktu, wady zamówionego towaru może w ciągu roku od dnia stwierdzenia wady skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi. Reklamowany towar należy wysłać do naszego serwisu.
Adres serwisu to:
Mogado Sp. z o.o. – serwis Ataniej.pl
ul. Okulickiego 26
05-500 Piaseczno
Przesyłki prosimy oznaczać napisem „OSTROŻNIE KRUCHE”
Do przesyłki prosimy załączyć:
Przykładowy formularz reklamacyjny dostępny jest tutaj.
Istnieje możliwość wcześniejszego kontaktu z naszymi specjalistami:
Po otrzymaniu reklamowanego towaru nasz serwis przystąpi do procedury weryfikacji oraz realizacji zgłoszenia. Weryfikacja będzie polegała na sprawdzeniu zasadności reklamacji oraz wykluczeniu działania czynników zewnętrznych, które mogły spowodować uszkodzenie. Do takich czynników należą między innymi: zalania, przepięcia, inne uszkodzenia mechaniczne związane z uderzeniem lub przecięciem. Wszystkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni w przypadku klienta będącego jedocześnie Konsumentem. W sytuacjach wymagających dostarczenia brakujących danych niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani o konieczności ich uzupełnienia.
Poprzez realizację reklamacji rozumie się, naprawę na miejscu lub odesłanie reklamowanego towaru do autoryzowanego serwisu producenta. Serwis sprawdzając możliwości technicznie podejmie decyzję czy naprawa reklamowanego towaru jest możliwa do wykonania. W przypadku braku możliwości naprawy zostanie zaproponowany sprzęt o takich samych lub lepszych parametrach lub nastąpi zwrot zapłaconej ceny.
Postanowienia dotyczące Konsumenta zawarte w tym punkcie, od dnia 1.01.2021 roku stosuje się również do Przedsiębiorcy-Konsumenta.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ ZWROT TOWARU
Zgodnie z Ustawą z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta (http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20140000827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania paczki z zakupionym towarem. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia poprzez wysłanie pisma wykorzystując jeden z poniższych sposobów komunikacji:
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
Po odstąpieniu od umowy prosimy odesłać zwracany towar na adres:
Mogado Sp. zo.o. (SERWIS) – ZWROT ATANIEJ
ul. Okulickiego 26
05-500 Piaseczno
Zwracane na tej podstawie towary muszą być kompletne i nieuszkodzone. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (a więc koszt odesłania do Sprzedawcy) ponosi Kupujący.
Postanowienia dotyczące Konsumenta zawarte w tym punkcie, od dnia 1.01.2021 roku stosuje się również do Przedsiębiorcy-Konsumenta.
ZALECENIA DLA POSTĘPOWANIA Z PRZESYŁKAMI KURIERSKIMI
Zawsze przed odebraniem od kuriera zamówionej przesyłki, prosimy o dokładne sprawdzenie opakowania. Należy zwrócić przede wszystkim uwagę na stan taśm lub plomb zabezpieczających. W przypadku, kiedy opakowanie nosi ślady uszkodzenia lub zerwania taśm lub plomb, należy odmówić odbioru przesyłki oraz skontaktować się z Biurem Obsługi naszego sklepu w celu poinformowania nas o zaistniałym zdarzeniu. Buro Obsługi sklepu ATANIEJ: Infolinia telefoniczna: Pokaż numer Poczta mailowa: Pokaż email Komunikator GG: 20622062 Zawartość odebranej przesyłki prosimy sprawdzić w obecności kuriera. W sytuacji odmowy współpracy ze strony kuriera, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia towaru lub innych problemów, będzie zmuszony do ponownego przyjazdu w celu spisania protokołu szkody. Jeżeli nastąpiło uszkodzenie zawartości przesyłki, pomimo braku śladów na opakowaniu, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi naszego sklepu w celu poinformowania nas o zaistniałym zdarzeniu oraz o sporządzenie wraz z kurierem protokołu szkody. Protokół powinien zawierać następujące informacje: stan opakowania (z zaznaczeniem informacji o nawet najmniejszych wgnieceniach), opis uszkodzenia, nr listu przewozowego, datę doręczenia, nazwisko osoby przyjmującej przesyłkę, nazwiska osób sporządzających protokół, dokładne określenie oznakowania opakowania, np. obecność naklejek lub napisów "ostrożnie", "kruche" itp. Niezwłocznie po sporządzeniu protokołu prosimy przesłać na adres: s... Pokaż email informację o zaistniałej sytuacji: